Geoblog.pl    karinaipSZem    Podróże    W poszukiwaniu złotego runa czyli w stronę końca podróży Kolumba    Oczyszczanie przed świętami i życzeń moc

Oczyszczanie przed świętami i życzeń moc

Ekwador
Ekwador, Baños

Dotarliśmy z powrotem do Bańos - zatoczyliśmy pełne koło mając po drodze tropikalną dżunglę i zimę w Andach. Teraz wymaczamy nasze obolałe odnórza w gorących źródłach ciesząc się słońcem i umiarkowanym klimatem tego uroczego miasteczka.

Życzymy wszystkim (mamom, tatom, bratom, sistrom, kolegom, koleżankom, wujkom, ciociom, babciom, dziadkom, stryjkom, kuzynom, kuzynkom, sąsiadom, i wszystkim kogo nie wymieniliśmy) wesołych i szczęsliwych świąt. 3mta się zdrowo :)

karla Jozef i Zion kot
karla Jozef i Zion kot - 2010-12-24 01:40
( w Londynie jest teraz godzina 00:30 wiec 24 grudnia juz jest) zyczymy Wam wesolutkich swiat i moc wrazen przez kolejne miesiesiace tej podrozy.
Przesylamy wirtualne pierogi z lesnymi grzybami, barszcz, sledzie, rybe po grecku, kapustki dwie, sernik, szarlotke, troche maku i... cos jeszcze sie znajdzie w tej paczuszce... mam nadzieje ze poradzicie sobie z ta iloscia jedzenia ( jeszcze cieple)...
Buziole

pinio
pinio - 2010-12-24 12:54
i o de mnie tez zyczenia wszystkiego naj naj duzo autostopow tanich hoteli przyjaznych ludzi i bezpieczenstwa zdrowia i skarbow no i do siego roku.